asics laufschuhe

Vous avez un commentaire ou une suggestion ?
Une idée que vous estimez superbe et qu'il faut intégrer au jeu ?
Postez ça ici mais soyez constructif !!
Répondre
Primo Mond

asics laufschuhe

Message par Primo Mond » jeu. 14 mai 2020 03:18

of dat het asics goedkoop de atleet kan verwonden. Laat me je een recent voorbeeld geven. Ik werk nu bijna 4 jaar aan een project dat gericht is op individuen met overpronatie in een laat stadium, dat wil zeggen vanaf het midden, wat erg stressvol is. Ik wil benadrukken dat contactfase pronatie niet op mijn sites staat en dat het al 20 jaar niet meer is. De schoen waaraan we hebben gewerkt, geeft een stimulans aan de plantaire mechanoreceptor om een signaal naar de hersenen te sturen dat de voet "van de lijn" is van vooruitgang en altijd om een verandering te dicteren.

Na 4 jaar kijken naar de kinetiek en kinematica en vele prototypes, weten we dat dit werkt. Bovendien kunnen we een vuurvast effect aantonen ... dat wil zeggen, als de schoen asics laufschuhe eenmaal is verwijderd, blijft het effect hangen. Dus we zijn klaar om te gaan. Het enige probleem is, na al dat werk, en enkele miljoenen dollars, een volle 1/3 van het meest recente cohort (24 atleten, afgerond april 2011), meldt een of ander letsel .. asics sneakers en .. we weten niet waarom. We denken dat het niet de proprioceptie is, maar eerder de uitvoering van de schoen (die toevallig werkt vanaf een zeer laag platform).

het zag er grappig uit, en hoewel het net als de Nike footscape zijn tijd ver vooruit was, was de markt er niet klaar voor of accepteerde het. dus het verkocht niet. De marketeers moesten vervolgens een commerciële beslissing nemen, wat een zakelijke realiteit is. "Ik heb gehoord dat veel goede ontwerpers die biomechanisch georiënteerd zijn, het bedrijf hebben verlaten sneakers asics omdat ze gefrustreerd raken door marketingafdelingen. Ik ken de situatie bij ASICS niet, dus ik kan niet speculeren over uw situatie" Ik ben bij ASICS geweest voor 30 jaar dit jaar& de hoofdbiomechnist, Nishiwaki-san .. ook hoofd onderzoek, niet ik .. is er al zo lang als ik me kan herinneren. In mijn tijd als zeer betrokken iemand.

Een gestanste Converse One Star trekt de middenvoet van elke kleur aan om de look af te maken, met een gebruikelijke look voor de enthousiaste fans van het merk. Geniet van een eerste blik op het werk van deze gewaardeerde combinatie hieronder en verwacht een release op donderdag 20 september. De tijdloze constructie van Converse's populaire Chuck 70 en de robuuste materialen van Carhartt WIP's producten komen samen, aangezien de twee samenwerken om een nieuwe Gore-Tex Chuck 70 in zowel zwart als wit.

De ZPump Fusion mewakili pendekatan baru yang revolusioner terhadap teknologi Pump. Kebanyakan sepatu lari diciptakan berdasarkan bentuk yang kaku dan hanya mengikuti perkembangan pabrik yang tak pernah bisa benar asics tiger benar mewakili kaki anda yang unik. De Zpump Fusion benar benar is een memiliki strukstur sebelum di inflate dan kemudian akan mengikuti bentuk kaki anda, saat dikenakan dan inflate. kata Paul Litchfied penemu awal dari Pump dan Head of Advanced Concept Reebok.

"We hebben als doel de fitste en gezondste werkplek van het land te zijn, en deze nieuwe locatie zal ons een grote bijdrage leveren om dit doel te bereiken", zei Reebok-president Matt O'Toole in een verklaring. "Het wordt een unieke werkplek in de stad, met voorzieningen waar niet alleen Image onze medewerkers, maar ook de lokale gemeenschap baat bij hebben."

Répondre